21.4.14

My big fat Greek Easter


Πάσχα στο χωριό και επιδρομή σε όποια πασχαλινή νοστιμιά έπεφτε στο μάτι μου...
My Easter photo diary...


Τι και αν έκανα σχέδια για outfit αλά 50's με την full skirt μου και τα Zara kitten heels, ο καιρός είχε άλλη γνώμη!
Μπαλαρίνες με φλοραλ κιμονό ονειρευόμουν για τις ζεστές ηλιόλουστες μέρες της Άνοιξης και ξέμεινα με τα κατα τ'άλλα αγαπημένα μου leopard παπούτσια και το ζεστό μου μπουφανάκι.


Παρόλο τον άσχημο καιρό δεν πτοηθήκαμε και κάναμε τις βόλτες μας στην εξοχή έτσι για να πάρουμε μία δόση από Άνοιξη...

Porta Panagia church, Pyli Trikala
 Επισκεφθήκαμε γνώριμα μέρη...


 Αλλά και κάποια που δεν είχα ξαναδεί...



view from above
 
a stone cross nearby the road



Το Πάσχα το περάσαμε παραδοσιακά...

traditional Greek recipe: Roasted Lamb on the spit

Ψήσαμε αρνί, τσουγκρίσαμε αυγά και δοκιμάσαμε το πασχαλινό τσουρέκι της Γιαγιάς


 Αλλά και άλλες πασχαλινές νοστιμιές...


Τα πιο όμορφα πασχαλινά σοκολατένια αυγά που έχω δει, συνόδευαν την λαμπάδα της αδερφής μου! Αποδίδω τα εύσημα στην στυλάτη νονά...


και οι πασχαλινές λιχουδιές δεν σταματάν εδώ...




Το αγαπημένο μου...



 Οκ, απο αύριο δίαιτα! Καλά, απο μεθαύριο ομως σίγουρα....




 post signature

2 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφες όλες οι φωτογραφίες!!! Καλά ζηλεύω τα αυγουλάκια!!! Πόσο ιδιαίτερα και σίγουρα πεντανόστιμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα τα αυγουλάκια είναι τα μόνα που γλυτώσανε...λυπόμαστε να τα φάμε (ακόμη)!!! Φιλιά!

      Διαγραφή

Thank you for reading