26.2.14

a little bling

my favourite necklaces
Τα αξεσουάρ παίζουν σημαντικό ρόλο στο στυλ μας... 
Το ίδιο ρούχο μπορεί να μεταμορφωθεί πολλές φορές, αλλάζοντας κοσμήματα, ζώνες, φουλάρια, θα πώ και παπούτσια αν και τα θεωρώ άλλη κατηγορία.
Δεν ξέρω αν κατευθύνομαι από τις τάσεις της μόδας αλλά τις αγορές των αξεσουάρ τις χωρίζω ανα περιόδους ανάλογα με την μαζική αγορά τους. Έτσι υπήρχε η χρονιά της ζώνης που το μάτι μου έπεφτε όλο σε ζώνες, η χρονιά των σκουλαρικιών αντίστοιχα, και ούτω καθ' εξής! Ε φέτος την ανακηρύσσω χρονιά των κολιέ! Κάποια μου τα κάναν δώρο (κατευθυνόμενο μεν δώρο δε) κάποια αγόρασα εγώ, και ελπίζω να μην υπάρξει και συνέχεια αφού όπου και να γυρίσει το μάτι μου πέφτει πάνω σε κολιέ...

zara two tone chain necklace, H&M necklace- old


Τέσσερα από τα αγαπημένα μου κομμάτια είναι τα παρακάτω

gold chain necklace ZARA, strass statement necklace ZARA, pearl choker ZARA, pearl chain necklace Veta accessories

και οι διάφοροι συνδιασμοί που μπορούν να γίνουν με ένα μάυρο φόρεμα, ένα μακό γκρί μπλουζάκι, μια μαρινιέρα και ένα πουλόβερ...






Προσοχή στις υπερβολές! Αποφύγετε να φοράτε μεγάλα κολιέ με μεγάλα ή κρεμαστά σκουλαρίκια!


 Φέτος λοιπόν είναι μια καλή ευκαιρία να ανανεώσεται κάποια κλασσικά σας ρούχα με κολιέ. Ένα μόνο αρκεί αν και οι τιμές τους είναι πολύ καλές οπότε είναι πειρασμός...

 post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading