13.6.13

at my doorstep...


Τα ηλεκτρονικά φαρμακεία έχουν φυτρώσει σαν τα μανιτάρια, αυτά και τα Mikel! Καλά τα Mikel είναι περισσότερα... πότε προλαβαίνουν και ανοίγουν? Έχουν γεμίσει κάθε γωνία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αλλά εγώ ακόμα δεν ήπια τον περιβόητο καφέ τους, anyway στο θέμα μας...
Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα την πρώτη παραγγελία από ηλεκτρονικό φαρμακείο μιας και η διαφορά στις τιμές δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη! Θέλει απλά λίγο ψάξιμο καθώς και μεταξύ τους θα βρείτε διαφορές στις τιμές. Ένα απόγευμα μου έφυγε μέχρι να βρώ όλα τα προϊόντα που θέλαμε (εγώ, μαμά & η αδερφή μου) στο ίδιο φαρμακείο και με καλές τιμές. Τα μεταφορικά από ένα ποσό και πάνω συνήθως είναι δωρεάν και μπορείς να πληρώσεις με αντικαταβολή όταν σου φέρουν το πακέτο (εγώ αυτό έκανα) που επίσης δεν χρεώνεται από ένα ποσό και πάνω ανάλογα με το φαρμακείο.
These are my online orders from an e-pharmacy...
1. Korres watermelon lightweight tinted moisturiser SPF 30, 2. Daylong actinica, 3. Korres myrtle and citronella emulsion anti-mosquito, 4. Avene Emulsion SPF 50 1+1, 5. NUXE Huile Prodigieuse 50 ml 6. (gift!) Corpus foam bath Vanilla
Καλοκαιρινή παραγγελία: αντηλιακά (1,2,4), αντικουνουπικό γαλάκτωμα (3), λάδι σώματος (5)
 
Korres watermelon lightweight tinted moisturiser SPF 30


NUXE Huile Prodigieuse 50 ml
Εκτός από δειγματάκια είχε δώρο αφρόλουτρο σώματος CORPUS 250ml, ελληνικό προϊόν με υπέροχη μυρωδιά! Από την ίδια εταιρεία είχα πάρει αφρόλουτρο και κρέμα σώματος με άρωμα μπισκότο, τα οποία είναι φανταστικά!


 Η παραγγελία μου ήρθε σε δύο μέρες (την είχα κανει όμως απόγευμα) με κούριερ, δεν χρεώθηκα ούτε τα μεταφορικά ούτε την αντικαταβολή (ποσό άνω των 30 ευρώ). Παρήγγειλα από το e-pharm.gr


post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading