10.5.13

I do mint

Μερικές φορές κολλάω με ένα χρώμα είτε γιατί μου πηγαίνει είτε γιατί είναι στην μόδα και το βλέπω παντού γύρω μου είτε γιατί απλά είναι από τα αγαπημένα μου... το πράσινο της μέντας τα καλύπτει όλα! Το έχω σε ρούχα, κοσμήματα, βερνίκια νυχιών και έχω βάψει και ένα δωμάτιο του σπιτιού μου σε τέτοια απόχρωση (υπερβολή?) ...
Sometimes I'm obsessed with a colour...because looks good on me or it's fashionable or because I just like it...mint green is that colour! Clothes, jewelry, nail polishes,I even paint a room in my house in mint green (too much?)...


Όταν πρόκειται για ρούχο το συνδιάζω πάντα με λευκό, δε μου κάθεται συνδιασμός με οτιδήποτε άλλο.
Regarding clothes the only combo I like is mint green and white.

skirt Zara old












mint green nail polishes, Too Faced shadow incurance Candlelight

earrings Accessorize

jean and cardigan Zara

post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading