4.4.13

my favorite clutch

Σήμερα θα μιλήσω για τα τσαντακια-έκπληξη του χειμώνα που μας πέρασε... ναι ναι ήταν αυτά τα τσαντάκια με τα χρυσά studs, που φορέθηκαν πολύ. Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτική, λόγω studs (δεν ήμουν και μεγάλη φαν), αλλά μιας και χρειαζόμουν ένα μαύρο τσαντάκι για το βράδυ και δεν βρήκα κάτι που να μου αρέσει πιο πολύ είπα να καταφύγω στην επόμενη καλύτερη επιλογή μου (καλή τιμή και το κατάλληλο μέγεθος). Τελικά αποδείχτηκε πολύ βολικό τσαντάκι, ταίριαζε με όλα τα ρούχα μου και άρχισαν να μου αρέσουν και τα studs...οπότε όταν εντόπισα το εκρού στις εκπτώσεις το αγόρασα και αυτό!

zara studded clutches black & off-white
 
Το εκρού αποδείχτηκε ακόμα πιο αγαπημένη αγορά!
Ειδικά τώρα που "ανοίγει" και ο καιρός είναι η σίγουρη επιλογή μου.

zara off-white studded clutch

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading