7.4.18

Bunnies



Άγιες μέρες που είναι έχω να σας κάνω μια εξομολόγηση: η μητρότητα είναι πολύ πολύ δύσκολη! Ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που το περνάω και ότι δεν θα είναι πάντα έτσι (μπορεί να γίνει και χειρότερο :P)! Η αλήθεια όμως είναι ότι μέσα σε όλη αυτή την τρέλα της καθημερινότητας μου δεν έχει περάσει μέρα που να μην γελάσω και αυτό οφείλεται στο μικρό μου τερατάκι.
Οπότε για ευνόητους λόγους οι αναρτήσεις στο μπλογκάκι μου είναι σπάνιες αλλά ελπίζω, έστω και όχι τόσο συχνά, να ανανεώνω το περιεχόμενο του.
Τα μπισκοτοκουνελάκια μου λοιπόν είναι το μόνο που μπόρεσα να κάνω για το Πάσχα και ήδη έχουν εξαφανιστεί!



Δεν έκανα πειράματα πήγα κατευθείαν στην κλασσική αγαπημένη και δοκιμασμένη συνταγή για μπισκότα βουτύρου αλλά χρησιμοποίησα την μισή δόση

Υλικά:
-125 γρ. βούτυρο
-125 γρ. ζάχαρη άχνη
-1 αβγό
-1/2 κ.γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
-250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις

Χτυπάμε το βούτυρο με την άχνη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψει, προσθέτω το αβγό και την βανίλια και έπειτα προσθέτω σταδιακά το αλεύρι.
Τυλίγω τη ζύμη σε μεμβράνη και την αφήνω τουλάχιστον μία ώρα στο ψυγείο πριν την χρησιμοποιήσω. Ψήνω τα μπισκότα μου στους 170 ͒ C για 10-12 λεπτά (αναλόγως το μέγεθος και το πάχος των μπισκότων).
Αυτή την φορά όμως βρήκα και μία πολύ ωραία ιδέα για τα περισσεύματα της ζύμης, να 'ναι καλά το pinterest!


Με τα περισσεύματα της ζύμης έκανα αυτά τα πατουσάκια!
Περίπου στα μισά του ψησίματος έκανα τα βαθουλώματα με μεζούρες ζαχαροπλαστικής και μετά τα έβαλα πάλι στον φούρνο να ψηθούνε.


Όσο ήταν ακόμη ζεστά έβαλα κομματάκια ροζ κουβερτούρας έτσι ώστε να λιώσει και με μια οδοντογλυφίδα την άπλωσα όσο καλύτερα μπορούσα. Ίσως αν την έλιωνα σε μπεν μαρί να είχα καλύτερα αποτελέσματα αλλά έτσι γλίτωσα χρόνο και σκεύη μαγειρικής!
Στα δάχτυλα της πατούσας απλά πίεσα ελαφρά τις σταγόνες σοκολάτας για να κολλήσουν στο μπισκότο. 










Και για τα μεγάλα κουνέλια τα οποία κάποιοι τα πέρασαν για γάτες (ονόματα δεν λέμε, δεν θίγουμε οικογένειες, ο άντρας μου ήταν) κόλλησα με λίγο μέλι τς σταγόνες ροζ σοκολάτας.



και αυτό ήταν! Έτοιμα για στόλισμα ή για φάγωμα!




  

 

 

 





Καλό Πάσχα σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading