22.4.15

Spring buys


Δε χρειάζεται να περιγράψω πόσο όμορφη είναι αυτή η εποχή!
Οι ηλιόλουστες αυτές μέρες έχουν θετική επίδραση στην διάθεση μας και βοηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων μας με αισιοδοξία!
Έτσι λοιπόν λίγο ο ήλιος λίγο κάποιες μικρές εξορμήσεις στην αγορά και η διάθεση μου είναι στα καλύτερα της! Παρακάτω θα δείτε κάποια πραγματάκια που αγόρασα τελευταία με ανοιξιάτικη διάθεση...

zara white boho top 15.95 €
 Ένα λευκό τοπ (κομμάτι πασπαρτού) για άπειρους ανοιξιάτικους συνδυασμούς!

value for money:H&M oversized coat 39.90 €
Ένα ροδαλοκοραλλοκόκκινοκαφέ ovesized πανωφόρι για τις πιο ψυχρές μέρες και νύχτες.
Με τράβηξε το ιδιαίτερο χρώμα του καθώς έψαχνα ένα statement πανωφόρι. Επίσης ανήκει στην συλλογή Conscious των H&M που σημαίνει ότι είναι φτιαγμένο από οικολογικά υλικά (το συγκεκριμένο από 100% lyocell).

zara leopard espadrilles 39.90 €
Από τις αγαπημένες μου αγορές αυτές οι εσπαντρίγιες από τα Ζara! Το πιο άνετο παπούτσι μετά τα αθλητικά μου, γενικά το πιο βολικό ζευγάρι παπουτσιών για συνδυασμούς!
Τις φοράω καθημερινά έκτοτε...

Καθώς αναβαίνει η θερμοκρασία το μήκος των μανικιών κονταίνει.Τα χέρια βρίσκονται σε πρώτο πλάνο και ήθελα κάτι απλό αλλά και ιδιαίτερο ταυτόχρονα για να μην φαίνονται τα χέρια μου άδεια στα ήδη minimal outfits που συνηθίζω να έχω.

H&M bracelets 7.99 € & 4.99 €
Τέλος δύο μεγάλες μου αδυναμίες: κοσμήματα με πέρλες και βερνίκια νυχιών!
Στα νύχια μου τώρα τελευταία προτιμώ απαλές ροζ και nude αποχρώσεις

pearl dainty rings: H&M Divided 3.99 € / triangle pearl earrings:H&M Divided 3.99 € / Nail polish Inglot No 166 / 4G Nail polish Elixir make up Νο 351 
και για κάτι πιο ιδιαίτερο μου άρεσε η λύση με τα βερνίκια που περιέχουν κομφετί όπως αυτό της Elixir make up με μαύρα και ροζ κομφετί...


Ελπίζω να σας άρεσαν οι αγορές μου και να πήρατε ιδέες με κάποιες από αυτές.
Θα χαρώ να ακούσω και τις δικές σας αγορές ή τα αγαπημένα σας ανοιξιάτικα κομμάτια.

post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading