9.4.15

purple pansies like easter eggs


Πριν πω οτιδήποτε άλλο αφήστε με να σας ενημερώσω ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που βάφω αυγά γι'αυτό πρέπει να φανείτε επιεικείς με το αποτέλεσμα.   

Ήθελα λοιπόν κάτι διαφορετικό από τα παραδοσιακά κόκκινα αυγά και η πρώτη μου σκέψη ήταν παστέλ μωβ αυγά βαμμένα με χρώμα ζαχαροπλαστικής, οπότε χρειαζόμουν λευκά αυγουλάκια (για να έχω ομοιόμορφο αποτέλεσμαμα) και χρώματα ζαχαροπλαστικής!
Όπως βλέπετε δεν μπόρεσα να προμηθευτώ ούτε λευκά αυγά ούτε χρώματα ζαχαροπλαστικής, οπότε αρκέστηκα στα σπιτικά "ποικιλόχρωμα" αυγά και στις μπογιές που πήρα μόνο και μόνο για την ευφάνταστη συσκευασία τους.



Ξεκίνησα με την μωβ μπογιά ελπίζοντας πως αν άφηνα τα αυγά λιγότερη ώρα στην βαφή θα είχα το επιθυμητό αποτέλεσμα! Πειραματίστηκα με τον χρόνο αλλά το μωβ της βαφής ουδεμία σχέση με αυτό που είχα στο μυαλό μου!
Μου βγήκε λοιπόν το μωβ του πανσέ και είπα να αλλάξω το πρότζεκτ.
Έτσι λοιπόν έβαψα και λίγα κίτρινα αυγά και τα στόλισα σε χάρτινες αυγοθήκες με ότι λουλούδι μπόρεσε και φυτρώσε στην αυλή μου με αυτόν τον χειμωνιάτικο καιρό!


Συμπέρασμα Νο1: μην τα αφήνεις όλα για την τελευταία στιγμή, δεν θα προλάβεις...
Συμπέρασμα Νο2: αν δεν σου βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα αρκέσου σε αυτό που έχεις προσπαθώντας να το ομορφύνεις.


Καλό Πάσχα!!!




post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading