16.3.14

My Instagram pictures

Η αγορά της ημέρας: οι τουλίπες

Μία από τις αγαπημένες μου εφαρμογές είναι το Instagram! 
Στην ουσία είναι μία υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης για να "ανεβάζεις" φωτογραφίες εφαρμόζοντας διάφορα φίλτρα πάνω τους (ή και όχι). Τις φωτογραφίες (και video πλεον) τις ανεβάζεις στον λογαριασμό σου στο Instagram και τα μοιράζεσαι με αυτούς που σε ακολουθούν όπως και εσύ μπορείς να παρακουλουθείς τις φωτογραφίες αυτών που ακολουθείς. Μπορείς να κάνεις like και να σχολιάσεις τις φωτογραφίες, να ακολουθήσεις λογαριασμούς φίλων, διασήμων, blogger ή instagramers που έχουν ωραίες φωτογραφίες.  

ένα καθημερινό outfit

Υπάρχει η δυνατότητα να μοιράζεσαι τις φωτογραφίες σου και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook και twitter


Επίσης μπορείς να αναζητήσεις φωτογραφίες αλλά και να χαρακτηρήσεις τις φωτογραφίες σου με # έτσι ώστε να ενταχθούν σε κάποια κατηγορία και να μπορούν να τις εντοπίσουν στην μηχανή αναζήτησης άλλοι χρήστες. Για παράδειγμα όταν αγοράζεις κάτι καινούργιο #newin #shopping κτλ.
Τα αγαπημένα μας γυαλιά

Καινούργια μποτάκια

Μπορείτε βέβαια να κρατήσετε τον λογαριασμό σας ιδιωτικό ώστε να οι φωτογραφίες σας να εμφανίζονται μόνο σε όσους σας ακολουθούν, επίσης σε αυτή την περίπτωση έχετε τον έλεγχο στο ποιοι θα σας ακολουθήσουν (σας ακολουθεί κάποιος χρήστης μετά απο αίτημα το οποίο κάνετε αποδεκτό ή όχι)

Μου αρέσει να παρακολουθώ καινούργια αποκτήματα, κομψά outfits, όμορφα τοπία, στιγμιότυπα διασκέδασης, αγαπημένα καλλυντικά, γευστικές απολάυσεις και καλοστημένες συνθέσεις διαφόρων αντικειμένων! Πάνω κάτω αυτά περιέχει και ο δικός μου λογαριασμός ενώ δεν έχω τολμήσει τις λεγόμενες selfie (αυτοφωτογραφήση)

Αγαπημένο ανοιξιάτικο φόρεμα

Δώρα γεννεθλίων

Από τα αγαπημένα μου φίλτρα είναι το Valencia

Ένα βραδινό outfit


Η τούρτα των γεννεθλίων μου

Παστέλ ρούχα και ασορτί βερνίκια νυχιών

Αγαπημένα κοσμήματα

Το Αγιοβαλεντινιάτικο μακιγιάζ

Αγαπημένα ροζ βερνίκια

Καλλυντικά που χρησιμοποιώ συχνά

Περιμένοντας την Άνοιξη...

Όλες οι φωτογραφίες στον λογαριασμό μου είναι δικές μου
Ο λογαριασμός μου στο Instagram είναι: @chiccompass

 post signature

2 σχόλια:

  1. Πρέπει να φτιάξω instagram!! Έχεις ταλέντο με την φωτογραφία!! Πολλά μπράβο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια :) Το instagram είναι μεγάλη αγάπη...

      Διαγραφή

Thank you for reading