25.5.13

new in!

Αυτές είναι οι τελευταίες μου αγορές!
Here is my latest purchases!



all from H&M
Έπιασαν οι ζέστες και διαπίστωσα ότι έχω ελλείψεις (ναι έχω!) στην γκαρνταρόμπα μου από καθημερινά φορέματα. Πήγα για ένα φορεματάκι και εκεί που περίμενα στο δοκιμαστήριο είναι μια κοπέλα μπροστά μου και φοράει το παρακάτω μπλέ φόρεμα, ωραίο σκέφτομαι και μόλις γυρίζω το κεφάλι μου το βλέπω δίπλα μου, στο νουμερό μου και έχει μόνο 9,95 ευρώ, ε τώρα πείτε μου εγώ φταίω?

H&M dress

Το παρακάτω φόρεμα το είχα σταμπάρει από το site του H&M και μόλις το βρήκα τσουπ το πήρα! Μου αρέσεουν οι φλούο λεπτομέρειες και τα σκισίματα στο πλάι...

H&M kaftan



Δεν είχα σκοπό να πάρω τίποτα άλλο, αλλά έκανα μια βόλτα στα κοσμήματα ετσι για να χαζέψω βρε αδερφέ, και εδώ γέλασε ο Μέρφυ και οι νόμοι του: θες να κάνεις οικονομία λες ότι ΔΕΝ θα πάρεις τίποτα άλλο και πάντα μα πάντα εμφανίζονται πράγματα που έψαχνες και δεν έβρισκες...

coral necklace H&M

coral necklace H&M



 post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading