20.5.13

chic pins

Η εβδομάδα μου ξεκίνησε με υγιεινή διατροφή, οπότε για γλυκό έκανα δροσερό ζελεδάκι φράουλα...
My week began with healthy eating, for dessert i had made strawberry jello...




Φόρεσα το δαχτυλίδι με το μονόγραμμα μου, δώρο των γιαγιάδων μου...
I put on my monogram ring, a gift of my two grandmothers....
 
my monogram ring

Έκανα ένα σύντομο ταξιδάκι...
I made a small trip...



για την αποφοίτηση ενός αγαπημένου μου προσώπου...
for the graduation of a loved one...

 
Ήταν μία πολύ όμορφη τελετή...
it was a very beautiful ceremony...


Congratulations on your diploma...


Έφαγα και το παγωτάκι μου (και γω και το παντελόνι μου), και όχι δεν χάλασα την υγιεινή διατροφή το παγωτό ήταν φτιαγμένο από φρέσκο γάλα... δεν πείθω έτσι? η επικάλυψη σοκολάτας φταίει...
I ate an ice cream made from fresh milk...


Ήμασταν καλεσμένοι σε ένα γάμο...
We were invited to a wedding...


Πεταλούδες στο στομάχι? Όχι!Πολύ όμορφα για να τα φάς...
Butterflies in my stomach? Not! They are too beautiful to eat them...



  post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading