31.3.15

DIY Easter Ombre Candle

DIY Easter Ombre Candle
Ακόμη ένα Πάσχα προ των πυλών και αρνούμαι πεισματικά να εμφανιστώ στην Ανάσταση με την απλή άσπρη λαμπάδα που έχουν όλοι οι σοβαροί ενήλικες! Πείτε το σύνδρομο του Πήτερ Παν, πείτε ότι οφείλετε σε παιδικά απωθημένα (ναι ήμουν από αυτά τα παιδάκια που η νονά τους, να το πω ευγενικά, τα είχε ξεχασμένα) ή απλά ότι θέλω να δώσω μια χαρούμενη προσωπική νότα στην συγκεκριμένη περίσταση.
Όπως και πέρσι (δείτε εδώ) έτσι και φέτος έφτιαξα μόνη μου την πασχαλινή μου λαμπάδα. Μόνο που φέτος είχα την διάθεση για κάτι πιο μίνιμαλ. Άφησα λοιπόν στην άκρη τις ρομαντικές μου κορδέλες και έπιασα τα πινέλα μου. Για αντίδραση στον μουντό καιρό που λένε ότι θα έχει το φετινό Πάσχα (ελπίζω να μην ισχύουν αυτές οι προβλέψεις) διάλεξα ένα έντονο φουξ χρώμα για την φετινή μου λαμπάδα.

DIY Easter Ombre Candle
Τα υλικά μου:

  • Λευκή απλή λαμπάδα
  • Ακριλικό χρώμα (με βάση το νερό*)
  • Πινέλο
  • Βαμβάκι

*Στην αγορά υπάρχουν χρώματα ειδικά για κεριά, ωστόσο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ακριλικό χρώμα με βάση το νερό


Βάφουμε το 1/3 της λαμπάδας από την βάση προς τα πάνω έντονα με το χρώμα και συνεχίζουμε με πιο απαλές βουρτσιές (αραιώστε με λίγο νερό ακόμη την μπογιά σας) λίγο πιο πάνω, περίπου μέχρι την μέση.

DIY Easter Ombre Candle
Βουτήξτε ένα κομμάτι βαμβάκι (ή σφουγγάρι) στο αραιωμένο χρώμα.
Εφαρμόστε σε μια επιφάνεια για να φύγει το περιττό χρώμα και συνεχίστε στην λαμπάδα.
Καλύψτε τα 2/3 της λαμπάδας.


 Αφήστε να στεγνώσει καλά.


Αφού στεγνώσει περάστε με ένα διάφανο ματ βερνίκι με βάση το νερό (για ευνόητους λόγους) μέχρι εκεί που έχετε βάψει την λαμπάδα για να μην ξεβάψει.
Αφήστε την να στεγνώσει καλά.



 Η λαμπάδα σας είναι έτοιμη!

DIY Easter Ombre Candle

DIY Easter Ombre Candle

DIY Easter Ombre Candle


post signature

2 σχόλια:

Thank you for reading