19.8.14

jewelry organization



Όταν αλλάζουν οι εποχές μία αγαπημένη μου συνήθεια είναι να αναδιοργανώνω τα πράγματα μου! Έτσι με τις πρώτες δροσερές ημέρες του καλοκαιριού έκανα ένα ξεκαθάρισμα και τακτοποίησα τα κοσμήματα μου. 
Αν και έχω διάφορα κουτιά αποθήκευσης και μπιζουτιέρες για τα κοσμήματα μου, προτιμώ να τα έχω έξω έτσι ώστε να τα βρίσκω αμέσως και να μπορώ να τα δοκιμάζω πολύ πιο εύκολα! Οπότε στις μπιζουτιέρες έβαλα τα κοσμήματα που δεν φορώ συχνά ή θέλω να τα προστατέψω και κράτησα έξω τα πιο αγαπημένα και πολυφορεμένα κομμάτια.


Ψάχνοντας λοιπόν ένα τρόπο για όμορφη τακτοποίηση χωρίς να μπαίνω σε περιττά έξοδα βρήκα τη λύση στην κουζίνα μου, αλλά και στον μπουφέ με τα γυαλικά της μαμάς και της γιαγιάς...


Ένα πορσελάνινο πιατάκι για γλυκό του κουταλιού φιλοξενεί πλέον τα λεπτά δαχτυλίδια μου ενώ ένα διαφημιστικό γυάλινο μπολάκι γέμισε με τα πολύχρωμα βραχιόλια μου!


Στο μοναδικό κρυστάλλινο ποτήρι που απέμεινε από μια παλιά εξάδα έβαλα τις πέρλες μου.


Πιατέλες που κάνανε την εμφάνιση τους μια φορά στο τόσο, κουβαλώντας διάφορες λιχουδιές τώρα είναι πρωταγωνιστές στην καθημερινότητά μου με ένα διαφορετικό ρόλο που τους ανατέθηκε...


 Φρόντισα και για τα αξεσουάρ του συζύγου, που όπως και να το κάνουμε είναι πολύ πολύ πιο λίγα...


βέβαια less is more....


 Με λίγη φαντασία και ανακύκλωση αντικειμένων μπορείς εύκολα να ανανεώσεις την χώρο σου!



 post signature

4 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφα και τακτοποιημένα! Έρχεσαι να φτιάξεις και τα δικά μου?? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα ευχαρίστως :-) Να τακτοποιω ειναι το φόρτε μου, να τα διατηρώ τακτοποιημένα δεν το χω :P

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφες ιδέες και υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for reading