5.12.14

oh chistmas tree...


Φέτος πιστεύω ότι έσπασα το προσωπικό μου ρεκόρ αφού αγόρασα χριστουγεννιάτικα στολίδια αρχές Νοέμβρη και στόλισα το δέντρο μου πριν καν αρχίσει η επίσημη αντίστοφη μέτρηση για την ημέρα των Χριστουγέννων, της γνωστής διαφήμισης, ξερετε! Μετά βέβαια θυμήθηκα ότι υπήρξε χρονιά που αγόρασα χριστουγεννιάτικα στολίδια αρχές Μαρτίου, απομεινάρια των εκπτώσεων σε εξευτελιστική τιμή (το βλέμμα του συζύγου... ανεκτίμητο!!!)

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας μετράει τέσσερα χρόνια (όσα και το σπίτι μας) και με ελάχιστες προσθήκες ήταν ίδιο όλες τις χρονιές: λευκό δέντρο με ασημί και μωβ στολίδια. Φέτος όμως θέλαμε μια αλλαγή, στην αρχή λοιπόν σκεφτήκαμε να πάρουμε πράσινο δέντρο αλλά τελικά αποφασίσαμε να αλλάξουμε πρώτα τα στολίδια και ίσως κάποια άλλη χρονιά το δέντρο! 


Κρατήσαμε λοιπόν κάποια από τα παλιά στολίδια και πήραμε λίγα καινούργια σε χρυσές, ασημί και χάλκινες αποχρώσεις...


και επειδή το δέντρο είναι λευκό και ήθελε μια μικρή χρωματική ώθηση έβαψα κάποιες από τις ξεθωριασμένες χρυσές μπάλες σε λίγο πιο έντονο χάλκινο χρώμα...


τις άπλωσα (στην κυριολεξία όμως!!!) να στεγνώσουν πολύ καλά, μία μέρα ολόκληρη και αφού στεγνώσαν άλλαξα τα κορδόνια τους γιατί είχαν βαφτεί και voila...


τώρα όσο αφορά τον στολισμό εμένα μου αρέσει να έχω και να ανακατεύω διάφορα στολίδια, προσέχω να μην καλύπτει το ένα στολίδι το άλλο και να μην έχω τα ίδια χρώματα δίπλα δίπλα.




επίσης συνιστώ ανεπιφύλακτα χριστουγεννιάτικα τραγούδια και χριστουγεννιάτικα ροφήματα για την δημιουργία της κατάλληλης ατμόσφαιρας τόσο κατά τον στολισμό όσο και για τον θαυμασμό του αποτελέσματος...


 α και να μην ξεχάσετε το σημαντικότερο: την κατάλληλη παρέα!!!



post signature

3 σχόλια:

  1. Φέτος κι εγώ αποφάσισα να ανανεώσω τα στολίδια. Εγώ όμως πήγα και τα αγόρασα... είμαι και άχρηση, τα έχουμε ξαναπεί αυτά! Το δικό μας δέντρο είναι σκούρο πράσινο, το στόλιζα τυρκουάζ-χρυσό 8 χρόνια τώρα και φέτος αποφάσισα να το κάνω λευκό-χρυσό με λίγο ασημί. Πολύ μου αρέσει τώρα, αλλά δίπλα στο δικό σου δεν πιάνει μία! Φιλιά πολλά και καλές γιορτές =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά και γω δεν ειχα σκοπό να τα βάψω, στην πορεία μου προέκυψε το DIY. Ήθελα πολύ μια αλλαγή, στο τσαφ την γλύτωσε το δέντρο μου :-) ( το πράσινο έχει άλλη χαρη!) Ανέβασε μια φωτό να το δουμε, ειμαι σίγουρη ότι θα ειναι υπέροχο ;) Καλές γιορτές και σε σένα :*

      Διαγραφή
    2. Τώρα είδα ότι μου απάντησες! Θα το ανεβάσω το δέντρο να το δεις =)

      Διαγραφή

Thank you for reading