13.11.13

my fall beauty essentials

fall beauty essentials
Αυτό το φθινόπωρο δεν θύμιζε και πολύ φθινόπωρο (ευτυχώς από τη μία...), ελάχιστο κρύο, πολύ λίγη βροχή και τα μάλλινα ακόμα διπλωμένα στα βάθη της ντουλάπας....παρόλo όμως την τραβηγμένη καλοκαιρία μπήκαμε σε άλλο μουντ....φθινοπωρινό
Αυτά είναι λοιπόν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό το διάστημα:


BIODERMA Sensibio H2O
 Το έβλεπα παντού και όλοι μιλούσαν για το πόσο καλό καθαριστικό διάλυμα είναι αλλά επεδή αφενός την έχω πατήσει (ουκ ολίγες φορές) από μαζικά θετικά reviews και αφετέρου δεν ταιριάζουν και όλα σε όλες μας, δεν το είχα αγοράσει. Τελικά έσπασα και σε το πήρα σε προσφορά από ηλεκτρονικό φαρμακείο! Ναι εντάξει είναι τέλειο! Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω πάρει ποτέ, όπως και το παρακάτω foundation...

ESTEE LAUDER Double Wear Make up
Ήμουν ανάμεσα σε αυτό (από τα πολλά θετικά reviews και πάλι) με 35% έκπτωση από την αρχική του τιμή ή σε foundation της Clinique που ήταν σε προσφορά 14,90 ευρώ εάν επέστρεφες ένα παλιό σου foundation. Ξεκίνησα λοιπόν για Clinique σε ένα κατάστημα καλλυντικών, διάλεξα ένα που μου άρεσε, είχε μείνει και ένα μονο στην απόχρωση μου,πάω λοιπόν στο ταμείο, ε εκεί έφαγα πόρτα... ναι ναι γιατί αυτό που γύρισα πίσω ήταν αντηλιακό με χρώμα και όχι foundation όπως μου είπανε. Τους εξήγησα ότι στην αντίστοιχη προωθητική ενέργεια που έκανε η εταιρεία με μασκαρα, σε άλλο δικό τους κατάστημα (κεντρικό) δεν μου κρατήσανε καν τα άδεια μπουκάλια, τίποτα οι κυρίες, κακώς μου λένε αυστηρά, εμείς τα καταγράφουμε! Η μία λύση που μου προτείνανε ήταν να το αγοράσω με 35% έκτωση (ναι καλά...) ή να μου το κρατήσουνε και να τους πάω άλλη άδεια συσκευασία την επόμενη μέρα! Ε γειά σας λέω και εγώ, τα παρατάω όλα στο ταμείο και φεύγω, χάσανε μιά καλή πελάτισσα σε ένα όχι και τόσο πολυσύχναστο κατάστημα! Πήγα λοιπόν σε άλλη αλυσίδα, σε άλλη εταιρεία (ναι δεν μου έφταιγε,αλλά την πλήρωσε και η clinique την πόρτα που έφαγα) με μία ευγενέστατη πωλήτρια και πήρα αυτό που είχα στο μυαλό μου από την αρχή! Εντάξει κάνετε προσφορές αλλά δεν μας κάνετε και χάρη, αγοράζουμε εξαιτίας των προσφορών και φαντάζομαι υπάρχει και πάλι κέρδος και κίνηση σε άλλα προϊόντα εκτός των προσφορών, επίσης σημασία έχει ο τρόπος που μιλάτε στον πελάτη ακόμα και όταν έχει άδικο και τέλος ξέρουμε από μαθηματικά, προτείνετε μας λύσεις που να μας συμφέρουν....

ESTEE LAUDER Double Wear Make up
 Στο θέμα μας λοιπόν, μετά την μικρή μου περιπέτεια πήρα το Double Wear της ESTEE LAUDER και μου άρεσε πολύ! Καλυπτικό (αρκετά θα έλεγα) χωρίς όμως να γίνεται σαν μάσκα και ενυδατικό χωρίς να βγάζει λιπαρότητα.   


Από μακιγιάζ χρησιμοποίησα αυτά τα 2 κραγιόν της MAC με μόνο Eyeliner στα μάτια

MAC REBEL and SNOB lipsticks


Το SNOB έχει γίνει το αγαπημένο μου...
MAC REBEL and SNOB lipsticks
Στα νύχια πιο σκούρες αποχρώσεις....

Korres Dark Brown No 69, KIKO No317 nail lacquer
 και για ενυδάτωση σε σώμα και πρόσωπο χρησιμοποίησα τα πολύ οικονομικά μεν αλλά πολύ καλα δε Bepanthol μετά από προτροπή μιας συναδέλφου, φανατικής τους θαυμάστριας...

Bepanthol body lotion and facial & eye's Intensive cream




 post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading