25.6.13

girls in the sun


my summer beauty essentials
'Ηλιος, θάλασσα, ανεμελία και άρωμα καρύδας...αυτά είναι τα πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό όταν ακούω την λέξη καλοκαίρι, και μπορεί την θάλασσα να μην την έχω δίπλα μου αλλά όλα τ'άλλα μπορώ να τα έχω στην καθημερινότητα μου. 


Η αλήθεια είναι ότι δεν χρησιμοποιώ και πολλά προϊόντα για περιποίηση, εξού και η ανεμελιά! Ένα αντηλιακό και αυτό το λαδάκι σώματος (πιο πολύ στα μαλλιά και στο πρόσωπο)

 
Για το σώμα παραμένω πιστή στα αγαπημένα μου body butter και ειδικά για το καλοκαίρι σ'αυτό με άρωμα καρύδας...

THE BODY SHOP COCONUT BODY BUTTER

και ένα αποσμητικό που δεν αφήνει σημάδια στις λευκές μου μπλούζες...


επίσης αυτό το άρωμα βανίλιας-καρύδας-ανανά (νομίζω), anyway μυρίζεις καλοκαίρι και μοιάζει τρομερά με το άρωμα Bronze Goddess της Estee Lauder (βασικά είναι η οικονομικότερη εκδοχή του)...

Tommy G SOHAL perfume

Την ανεμελιά την εφαρμόζω και στο μακιγιάζ, την ημέρα λίγη πουδρίτσα, το αγαπημένο μου μπρόνζερ, ένα τικ ροδακινί ρουζ και ένα σχεδόν διάφανο γκλός και για το βράδυ συμπληρώνω με μπρονζέ σκιές και αντικαθιστώ το lip gloss με ένα πιο έντονο κραγιόν.

MAC Lipstick Impassioned for swatches HERE


Estee Lauder Bronze Goddess

MAC blush SPRINGSHEEN

NYX Mega Shine Lip Gloss No 155 PERFECT

my favourite summer eyeshadows: naked lunch, expensive pink, woodwinked, sable all from MAC

και τέλος για τα νύχια έντονα χρώματα, είναι στο κάτω κάτω η εποχή που μπορείς να τα φορέσεις άφοβα...



 




 post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading