11.4.17

Last minute easter candle



Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος έβαλα την προσωπική μου πινελιά στην λαμπάδα που θα έχω στην Ανάσταση. Πέρσι έψαχνα λαμπάδα από κερί μέλισσας αλλά λόγω εγκυμοσύνης δεν είχα αντοχές ούτε για DIY ούτε καν για να πάω στην Ανάσταση! Φέτος που έγινα μάνα και έχω άπλετο χρόνο στη διάθεση μου (εννοείτε ότι αστειεύομαι :) βρήκα την λαμπάδα που έψαχνα και λίγη ώρα πριν πάμε στην εκκλησία για την Ανάσταση θα την στολίσω όπως βλέπετε παρακάτω.



Λίγες κορδέλες και ένα πράσινο κλωναράκι μπορούν να μεταμορφώσουν το κλασσικό κερί μέλισσας σε μια όμορφη λαμπάδα!


Τύλιξα την λαμπάδα με ένα κομματάκι γάζας που είχα κρατήσει απο μια μπομπονιέρα.


Έδεσα το κλωναράκι με μπεζ και πράσινες κορδέλες και ιδού το αποτέλεσμα:


 Είναι λαμπάδα κυριολεκτικά της τελευταίας στιγμής για να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση και το κλωναράκι, οπότε το DIY θα επαναληφθεί το Σάββατο με κάποιο άλλο κλωναράκι ή λουλούδι αναλόγως με το τι θα βρω εκεί που θα είμαστε...


Η φετινή λαμπάδα είναι η αγαπημένη μου από όλες όσες έχω φτιάξει (εδώ και εδώ οι παλιότερες).
Το χρώμα του κλασσικού κεριού "έδεσε" απόλυτα με το πράσινο και με λίγο off white ολοκληρώθηκε η χρωματική παλέτα που μου αρέσει.
Έτσι απλά και εύκολα...



Καλό Πάσχα σε όλους!!!
Με αγάπη Άντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading