4.2.14

make me blush...

my favourite blushes
  Ένα από τα προϊόντα που φοράω καθημερινά ακόμα και όταν δεν πολυβάφομαι είναι το ρούζ. Ωστόσο είνα από τα καλλυντικά που "φοβάμαι" καθώς υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ του όμορφα ροδαλά μαγουλάκια και βάφτηκα όταν ήμουν μικρή με τα καλλυντικά της μαμάς μου (και είμαι έτοιμη για το πάρτυ μασκέ...)
In my everyday makeup routine blush is certainly the one product I will put on...

my favourite blushes

Όταν φοράω λοιπόν ρουζ τρία πράγματα προσέχω: να χρησιμοποιώ το σωστό πινέλο,να έχω τον κατάλληλο φωτισμό (ειδικά την ημέρα πάντα τσεκάρω σε φυσικό φως πριν βγω) και να φοράω την απόχρωση που μου ταιριάζει.
The right brush, the appropriate light and the blush shade are the three things I take care when I put my makeup on.


 NATURAL:

Για καθημερινό μακιγιάζ χρησιμοποιώ φυσικές αποχρώσεις και μερικές φορές φοράω το bronzer μου σαν ρουζ. Επίσης όταν βάφομαι πολύ έντονα ή φοράω άλλα έντονα χρώματα στα μάτια ή στα χείλη κρατάω πιο χαμηλούς τόνους στα μάγουλα...
I use natural blush shades for my everyday makeup or when I do a very intense makeup (bold lips, colorfull eyeshadows etc.)

Bronze Goddess from Estee Lauder, Blushbaby from MAC, Korres N.15 Natural
 PINK:

MAC Mocha, Make Up For Ever N.14, MAC Dollymix
 CORAL:

MAC Something Special, MAC Springsheen
Από τις φυσικές αποχρώσεις σας συστήνω ανεπιφύλακτα και τις τρείς. Το Blushbaby είναι το πρώτο ρουζ που πήρα από τα MAC και αυτό που σίγουρα θα ξαναγοράσω, επίσης είναι το ιδανικό ρουζ για να συνδιάσεις με κόκκινο κραγίον. Σε ρόζ απόχρωση μου αρέσει πολύ το Mocha και από τα κοραλί  το Springsheen.
I love all my natural blushes (Blushbaby and red lips are the best combination), from pinks I like Mocha and from corals Springsheen.


  post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading