31.5.13

chic pins

The Great Gatsby
Ο κινηματογράφος είναι η αγαπημένη μου έξοδος, αλλά ήμουν λίγο απογοητευμένη με τις ταινίες που βγήκανε το τελευταίο διάστημα, οπότε πήγα με επιφύλαξη να δώ το "Ο Υπέροχος Γκάτσμπυ" και προετοιμασμένη ότι αν και πολυδιαφημισμένο μπορεί να είναι "πατάτα"....  
 Το πόσο χάρηκα που είχα λάθος δεν λέγεται! Υπέροχη η ταινία υπέροχο και το soundtrack (το ακούω συνέχεια, ειδικά το Young and Beautiful της Lana Del Rey!). Το βιβλίο του Φιτζέραλντ (στο οποίο βασίζεται η ταινία) δεν το έχω διαβάσει αλλά έχει μπεί νουμερο ένα στην λίστα μου.
I watched "The Great Gatsby" movie and i loved it! Great movie, great soundtrack (especially Lana's Del Rey Young and Beautiful). The book by F.Scott Fitzgerald is already in my "I want to read this" list!

Πριν την ταινία μοιράστηκα και μία Coca Cola από την καινούργια της καμπάνια με μπουκάλια και κουτάκια που έχουν το όνομα σου και όχι μόνο...
Before the movie i shared a Coca Cola, the new campaing has bottles with your name or several nicknames...


Την πανσέληνο του Σαββάτου την απόλαυσα με καλή παρέα και δροσιστικό καρπουζάκι...
I enjoyed Saturday's full moon with good company and watermelon...


Την άλλη μέρα κάναμε μια κοντινή εκδρομή....
Next day we had a small trip....


σε όμορφα μέρη...
to a place with beautiful landscapes...


αυτό το όμορφο κτίριο με τους όμορφους συνδιασμούς χρωμάτων έπρεπε να φωτογραφηθεί...
this building with these beautiful color combinations had to be photographed...


όπως και αυτός ο τυχεράκιας που κολυμπάει...
such as this lucky guy...


Η τελευταία προσθήκη στο μπαλκόνι μας...
last addition to our balcony...


Η χρωματική παλέτα των νυχιών μου επηρεασμένη από τα χρώματα τρυγύρω μου...
nails colours inspiration from all these colours around me...
 



post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading